ورود
مرکز سلامت و توسعه پایدار

سلامت

سلامت دارای چهار جنبه سلامت جسمی، سلامت معنوی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی می باشد.

مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه خواندنی های سلامت
مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه

اخبار و رویدادها

جلسه بررسی و برنامه ریزی معاینات دوره‌ای پرسنل شهرداری ارومیه برگزار شد

جلسه بررسی و برنامه ریزی معاینات دوره‌ای پرسنل شهرداری ارومیه برگزار شد

جلسه بررسی و برنامه ریزی معاینات دوره ای پرسنل در مرکز بهداشت ارومیه برگزار شد.

نویسنده: خانم لطفی/شنبه, 21 خرداد,1401/دسته ها: دسته خبر

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، سرپرست مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه در این جلسه که در مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ترتیب یافته بود با اشاره به اینکه حفظ سلامتی کارکنان و ایمنی محیط کار از اصلی‌ترین مسئولیت‌های شهرداری تلقی می‌شود گفت: تلاش می‌کنیم ضمن پایش سلامت کارکنان عوامل پرخطر در این مسیر را حذف و یا کنترل کنیم.

 

مرتضی صفری سرای اظهار داشت: تأمین رفاه و سلامت نیروهای شهرداری به ویژه حوزه خدمات شهری و نیروهای میدانی مورد توجه ویژه قرار گرفته است تا این نیروها در امنیت و سلامت به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

 

وی افزود: از آنجایی که مشاغل اجرایی شهرداری در زمره مشاغل سخت قلمداد می‌شود، ایجاد شرایط مناسب کاری می‌تواند در بهداشت روانی کارکنان نقش مهمی ایفا کند و همچنین بهره‌وری نیروی انسانی برای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان در محیطی امن و بدون استرس را ارتقا دهد و فعالیت‌هایی مانند معاینات ادواری و آزمایشات کارکنان به صورت مستمر توسط شهرداری دنبال خواهد شود.

 

در این جلسه مذاکراتی در خصوص عقد تفاهمنامه مابین شهرداری ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی جهت همکاری های متقابل در بحث سلامت شهروندان، معاینات دوره ای و پایش سلامتی تمامی پرسنل مجموعه شهرداری با استفاده از ظرفیت بخش دولتی در راستای مدیریت هزینه های شهرداری انجام شد.

 

در جلسه برنامه ریزی معاینات دوره ای پرسنل شهرداری، مرتضی صفری سرای سرپرست مرکز سلامت و توسعه پایدار، دکتر بهروز فتحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه و هادی بصاری رییس سازمان مدیریت پسماند حضور داشتند

تعداد نمایش ها (368)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گزیده های سلامتی

Urmia Municipality Health Center

آرشیو خبر

آخرین اخبار سازمان سلامت و . . .

برنامه کلاس ها

آخرین اخبار سازمان سلامت و . . .

آخرین اطلاعیه های سازمان های سلامت

 

خواندنی های سلامت

آخرین مطالب و پژوهش های حوزه سلامت

آمار بازدید
دی ان ان